Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ





Γιατί ο Θεός έδωσε Δέκα Εντολές στους Εβραίους
και όχι σε κάποιον άλλο λαό;


Ο Θεός πήγε στους Γερμανούς και είπε "έχω Εντολές για σας που θα κάνουν τις ζωές σας καλύτερες". 

Και οι γερμανοί ρώτησαν: "τι είναι εντολές;" 

Και ο Θεός εξήγησε: "κανόνες ζωής". 

"Μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα;" 

"Να μη σκοτώνετε".

"Να μη σκοτώνουμε; Δεν ενδιαφερόμαστε". 

Έτσι Εκείνος πήγε στους Ιταλούς και είπε "έχω Εντολές".

Και όταν οι Ιταλοί ζήτησαν ένα παράδειγμα, ο Κύριος είπε "να μην κλέβετε".
"Να μην κλέβουμε; δεν ενδιαφερόμαστε". 

Τότε Εκείνος πήγε στους Γάλλους και είπε "έχω Εντολές". 

Οι Γάλλοι ζήτησαν ένα παράδειγμα και ο Κύριος είπε "να μην επιθυμείτε τη γυναίκα του γείτονα".. 

"Να μην επιθυμούμε τη γυναίκα του γείτονα; δεν ενδιαφερόμαστε". 

Τότε ο Κύριος πήγε στους εβραίους και είπε, "έχω Εντολές". 

"Εντολές;" ρώτησαν, "και πόσο κάνουν;" 

"Είναι δωρεάν".

" Ε, τότε φέρε καμιά δεκαριά"  !


ΥΓ. Κριτική ανέκδοτου ( όπως λένε κριτική θεάτρου, κινηματογράφου, βιβλιοκριτική , ή και «κριτική γάμου» -  έχω κάνει μια τέτοια για τη γαμήλια τελετή (!) της κόρης αγαπητού φίλου στη Κύπρο)  : Τα ανέκδοτα με «υποκείμενα»  εθνικές συλλογικότητες (Γάλλων, Αμερικανών , Κινέζων κλπ) πάσχουν διότι μεροληπτούν τις περισσότερες φορές υπέρ των  Ελλήνων(!), ενώ επίσης ενισχύουν διάφορα στερεότυπα περί των  λαών… Neever mind όμως, για το γέλιο αξίζει και καμιά θυσία, από καιρό σε καιρό…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου