Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Ντιάνα Γιαννοπούλου


Η ζωγραφική τέχνη, μου αποκαλύπτει το μεγαλείο της δυνατότητας υλοποίησης της δικής μου πραγματικότητας, έχοντας την ιερότητα της τελετουργίας.  Της πραγματικότητας  και του κόσμου με τα δικά μου μάτια.  Τα μάτια της ψυχής και του νου,  όπου η εικόνα έχει την προοπτική και το βάθος που επιθυμώ,  την κίνηση ή την ακινησία που βιώνω, την τελειότητα που επιδιώκω. Στην εικόνα μου δεν μπορεί κανείς να παρεισφρήσει χωρίς την θέλησή μου.   Με  διδάσκει τον τρόπο να θωρακίζω  την ζωή μου και  να  είμαι  "κύριος"  των επιλογών  μου.
Μέσα  από την εικαστική δημιουργία βιώνω το μεγαλείο  της σιωπής,  μαθαίνω  την  διαχείριση  της εσωτερικής  αταξίας και  την μεταβολή της σε αρμονική δόνηση.
Η διαλεκτική σχέση με την εικόνα, καλλιεργεί και την ικανότητα να δαμάζω την τόλμη  μου,  θέτοντας τα όρια  και  αποκαλύπτοντας  την αλήθεια μου.  Επιτρέπει να είμαι η δημιουργός του εαυτού μου και να επιλέγω την πραγματικότητά μου.   Η δημιουργία είναι η προστασία και το ειρηνικό μου  όπλο.  Είναι η θρέψη της ίδιας της ζωής  και η νίκη στην φθορά του χρόνου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου