Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

«Minima Memoralia», Η ιστορία του παππού του Ά. Ελεφάντη.


 Αντιγράφω από την ΑΥΓΗ της 4.1.2015 :

«Το  2001, ο Άγγελος Ελεφάντης μας χάριζε τη σπουδαία «Ιστορία του παππού του». Πριν λίγες μέρες, ο Λάμπρος Μπαλτσιώτης έψαξε online στα αμερικανικά αρχεία και εντόπισε τα ίχνη του παππού τού Α. Ελεφάντη, Δημήτρη Μηλιάκη στην Αμερική, όπου είχε φύγει μετανάστης, καθώς και τον τάφο του: «Είναι μερικά κείμενα που τα ’χω παραχώσει σε εδική θέση, για να ξέρω πού είναι, ένα είδος “τα αγαπημένα μου”. Τώρα που σκάλιζα στην ντουλάπα έπεσα πάνω σε ένα τεύχος του Πολίτη. Ήταν αυτό που είχε τα Minima Memoralia. Η ιστορία του παππού μου», του Άγγελου Ελεφάντη. Το έβγαλα έξω για να το δώσω στο γιο μου, μπας και το διαβάσει, πράγμα δύσκολο, αλλά λέω ας προσπαθήσω. Έλα όμως που κάθισα και το ξαναδιάβασα, για πέμπτη μάλλον φορά, εγώ. Και εκεί που το τέλειωνα, μαζί με όλα τ’ άλλα που σκεφτόμουνα με αφορμή το κείμενο, μου ήρθε η ιδέα: Ρε Άγγελε, θα τον βρούμε τον παππού σου στην Αμερική».

Από τότε που διάβασα αυτό το συγκλονιστικό αφήγημα του Ελεφάντη, με την δραματική κατάληξή του, σκέφτηκα πως θα ήταν μοναδικό υλικό για ένα κινηματογραφικό σενάριο στη διάθεση ενός μεγάλου σκηνοθέτη…Τι να πρωτοαφηγηθώ γι αυτό ! Διαβάστε το και θα με  καταλάβετε… 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου