Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Γιάννης Ζουγανέλης μιλά για τη συναυλία «Αρλέτα & friends»

Γιάννης Ζουγανέλης: «…Αν κάποιος δημιουργεί, δεν περιμένει από κανέναν…»


ττου Γιώργου Κουλουβάρη, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

του Γιώργου Κλούβαρη, από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πολυδιάστατος και πολυπράγμων, ο συνθέτης, μουσικός, ηθοποιός, παρουσιαστής και δάσκαλος Γιάννης Ζουγανέλης ανεβαίνει στη σκηνή με την αγαπημένη του συνεργάτιδα και φίλη, Αρλέτα, και μας μιλά για τη συναυλία «Αρλέτα & friends», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά, την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου, στις 9.30 το βράδυ.

Συντροφιά, επίσης, με τη Νένα Βενετσάνου, την Ντόρα Μπακοπούλου και τον Γιάννη Σπανό, σε μία μυσταγωγική ατμόσφαιρα, η Αρλέτα θα παρουσιάσει ένα πρόγραμμα, που περιλαμβάνει όλες τις μεγάλες της επιτυχίες, αλλά και τραγούδια που αγαπάει. Μέλος αυτή της μουσικής παρέας, ο Γιάννης Ζουγανέλης μιλάει για αυτήν τη βραδιά, για τη σχέση του με την Αρλέτα και για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας.



Τι θα παρουσιάσετε σε αυτήν τη μοναδική βραδιά;

Εγώ θα πω δύο τραγούδια δικά μου, «Στέλλα» και «Δυστυχία σου Ελλάς»,  και μία μπαλάντα, που έχω γράψει για την Αρλέτα και εκφράζει τον θαυμασμό μου και την αγάπη μου σε αυτήν τη σπουδαία καλλιτέχνιδα.

Τι σας ενώνει με την Αρλέτα;

Με ενώνει η ευγένεια και ο σεβασμός στην έκφραση.

Πώς ξεκίνησε η σχέση - συνεργασία σας μαζί της;

Καταρχάς, είμαι ένας άνθρωπος, που τη θαυμάζω. Μας γνώρισε πριν πάρα πολλά χρόνια ο Αλέξανδρος Πατσιφάς, στη Lyra. Και μετά, την παρακολουθούσα μια φορά στο στούντιο, όταν τραγουδούσε τα τραγούδια του Σπανού από την «Ανθολογία», και κατάλαβα τι σημαίνει να ξέρεις τι λες, πώς το εκφράζεις και να μην υπερβάλλεις πουθενά. Η γνωριμία μας, λοιπόν, ξεκίνησε από τον μεγάλο μου θαυμασμό για αυτήν. Μετά, συνεργάστηκε με πολλούς φίλους, όπως είναι ο Γιάννης Σπανός και ο Λάκης Παπαδόπουλος.

Ποιες είναι οι σκέψεις σας για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας;
Έχω την αγωνία, που έχει και ο κάθε άνθρωπος που περιμένει, αισιοδοξεί, απογοητεύεται, βλέπει ότι στους πολιτικούς η έννοια πατρίδα έρχεται σε δεύτερη μοίρα και όσοι μιλούν για την πατρίδα το κάνουν, για να την εκμεταλλευτούν και να πραγματοποιήσουν τις πολιτικές τους πονηρές σκέψεις. Όμως, παραμένω αισιόδοξος, γιατί θεωρώ ότι ο κόσμος θα πάει μπροστά με τους ανθρώπους που δημιουργούν, από όποιο χώρο κι αν είναι. Αν κάποιος δημιουργεί, δεν περιμένει από κανέναν.

Είμαι απογοητευμένος από το έλλειμμα του πολιτισμού και του κράτους. Δεν έχουμε κράτος. Όπως είναι δομημένο, καταστρατηγεί τις λογικές του ανθρώπου και της πατρίδας. Έχει θεσπίσει νόμους, ενώ το ελληνικό Σύνταγμα είναι η μεγαλύτερη ουτοπία. Έχει φτιαχτεί έτσι, ώστε να προστατεύει τους ισχυρούς και όχι αυτούς που το χρειάζονται, αλλά και να προστατεύει το κράτος από τον πολίτη και όχι τον πολίτη από το κράτος. Τα λέω αυτά, γιατί είναι συνάρτηση της ιδεολογίας μου. Είμαι πάντα με το μέρος των αδυνάτων και κάνω και στην καθημερινότητά μου ό,τι μπορώ, για να βοηθήσω.

Ποια τρελή ιδέα θα προτείνατε, για να βγούμε από το τέλμα;

Θα πω το ίδιο, που είπα και πριν και δεν είναι καθόλου τρελή ιδέα, είναι πολύ συγκεκριμένη. Δημιουργία και πάλι δημιουργία. Επίσης, πρέπει και εμείς λίγο να ξεβολευτούμε. Μην περιμένουμε τα πάντα από τους πολιτικούς, γιατί η έννοια του πολίτη είναι ισχυρότερη.

Συντελεστές της συναυλίας :

Πιάνο: Κώστας Αναδιώτης, κοντραμπάσο: Σταμάτης Σταματάκης, κιθάρα - τραγούδι: Ηλίας Κατελάνος, πνευστά - κρουστά: Ντίνος Αποστόλου, ντραμς: Μιχάλης Ορφανίδης.

Πληροφορίες
Βεάκειο Θέατρο Πειραιά: Λόφος Προφήτη Ηλία - Πειραιάς, τηλ.: 210 4194520. Τιμές εισιτηρίων: γενική είσοδος: 15 ευρώ, φοιτητικό - ανέργων: 12 ευρώ, κεντρικά αριθμημένα: 20 ευρώ. Προπώληση: καταστήματα: Public, Παπασωτηρίου, Seven Spots, Media Markt, τηλεφωνικά: 11876 και 210 9213310, ηλεκτρονικά: viva.gr και artinfo.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου