Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Ο Γιάννης Σεβδικαλής απαντά στο ερωτηματολόγιο της Βάσως Σωτηρίου και του Bookia.gr


logo-dpi-social-net031A0832BASOΠριν έναν χρόνο περίπου, συνάντησα ένα νέο παιδί, γύρω στα 25 του.
Το βλέμμα του και το χαμόγελό του δεν διέφερε σε τίποτε από έναν ευτυχισμένο και χαρούμενο άνθρωπο.
Του έλειπαν και τα δυο του πόδια, από τη γάμπα και κάτω. Δεν θα το καταλάβαινα αν δεν μου το έλεγε ο ίδιος γιατί χρησιμοποιούσε τεχνητά μέλη.
Μου είπε πως είναι μια χαρά, πράγμα που το ίδιο του το πρόσωπο μου το επιβεβαίωνε. Έχει κερδίσει περισσότερα απ' όσα έχασε, συμπλήρωσε. Δεν μπορούσα να μην ρωτήσω τι κέρδισε.
Η απάντησή του ήταν: "Ανθρώπους. Ανθρώπους που πριν τους ήξερα λίγο ή και καθόλου. Με υποστήριξαν πολύ. Είναι φίλοι μου. Είναι ό,τι πιο σημαντικό έχω στη ζωή μου".
Οι απαντήσεις που μου έστειλε ήταν γεμάτα θαυμαστικά. Σχεδόν σε κάθε πρόταση και σε κάθε παράγραφο. Και τον φανταζόμουν να απαντάει και τα μάτια του να λάμπουν. Και κάθε φορά που ένιωθε πάθος και ενθουσιασμό έβαζε και θαυμαστικά. Έτσι είναι ο Γιάννης...
Σ' αυτόν είναι αφιερωμένο το σημερινό ερωτηματολόγιο. Στον Γιάννη και σε όλους αυτούς που ακόμη και μια μεγάλη ανατροπή της ζωής τους κατάφεραν και τη γύρισαν θετικά με αποτέλεσμα να είναι ευτυχισμένοι, χαρούμενοι, υγιείς και πλήρεις. Στη δύναμη που κρύβουν...
Οι φωτογραφίες ανήκουν στον Πάνο Γιαννακόπουλο τον οποίο δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω γιατί κατάφερε και είδε μέσα από την ψυχή του Γιάννη και αποτύπωσε όλο το εσωτερικό του μεγαλείο.



Κι εδώ είναι οι απαντήσεις του στο ερωτηματολόγιο για τα βιβλία.
  




Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε; Ημουν δώδεκα χρόνων και το βιβλίο ήταν "Οι τρεις σώματοφυλακες"!!! Όμως η πραγματική αρχή για μένα έγινε με το "Harry Potter" στα δεκαέξι... με συνεπήρε θυμάμαι! Ενώ δεν ήμουν παιδί των βιβλίων μέσα σε μια μέρα είχα διαβασει το έκτο βιβλίο της σειράς!!!
Υπάρχει κάποιο βιβλίο που ανατρέχετε, συχνά-πυκνα, σ'αυτό; Ανατρέχω συχνά στην τριλογία του Τόλκιν "Ο Άρχοντας Των Δαχτυλιδιών". Με μαγευει ο λεπτομερής τρόπος που ο συγγραφέας προβάλλει τα τοπία και την ιστορία, η οποία με τη σειρά της με συνεπαίρνει. Μου αρέσει πολύ, επίσης, που είναι τοσο "βαριά" γραμμένα...Τα βράδια που διαβάζω τον "Άρχοντα" με παίρνει ο ύπνος τόσο εύκολα...ονειρεύομαι εξωτικά τοπία και ανακαλώ με καθαρές εικόνες τη ιστορία του.
Πόσα βιβλία διαβάζετε το χρόνο; Δυστυχώς δεν διαβάζω πολλά βιβλία αυτή την περίοδο, κάτι που θέλω να αλλάξω. Όμως, διαβάζω μια άλλη σειρά ιστοριών Ιαπωνικής κουλτούρας, τα λεγόμενα "Μάνγκα". Κυμαίνονται σε πολλά πλαίσια ιστοριών όπως φαντασίας, αστυνομικά, θρίλερ, ρομάντζα κ.λ.π. Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα βιβλία....απλά αφήνουν λιγότερα πράγματα στη φαντασία μας, μιας και είναι εικονογραφημένα, κάτι που δεν είναι πάντα κακό...! Το ταξίδι είναι εξίσου συναρπαστικό!!!
Ποιον ήρωα βιβλίου έχετε ερωτευτεί; Δεν μπορώ να πω ότι έχω ερωτευτεί...αλλά έχω ταυτιστεί αρκετές φορές!!! Ταυτίζομαι με χαρακτήρες που διψάνε για ζωή και έχουν θέληση που κουνά και βράχους!!! Επίσης αυτούς που εκτιμούν το κάθε τι στη ζωή.
Σε ποιο σημείο του σπιτιού σας διαβάζετε συνήθως; Κυρίως στο κρεβάτι. Αν βρίσκομαι στην εξοχή προτιμώ στο μπαλκόνι με έναν υπέροχο καφέ και φαγητό ίσως..!!!
Κρατάτε σημειώσεις ή υπογραμμίζετε στα βιβλία; Όχι. Ποτέ!! Μου αρέσει να ζω το ταξίδι....και στα ταξίδια δεν υπογραμμίζω!!! Βέβαια θα με βοηθούσε ίσως σε μια ιστορία μυστηρίου, μιας και ανατρέχω καμία φορά πίσω στην ιστορία.
Ποιο είναι το χειρότερο βιβλίο που διαβάσατε ποτέ; Δεν έχω κάποιο....ψάχνω πολύ καλά το βιβλίο που θα διαβάσω και συνήθως είμαι σίγουρος πως θα μου αρέσει!!! Οπότε έχω κάποια που μου αρέσουν πολύ και κάποια που μου αρέσουν λιγότερο.
Τα βιβλία σας τα δανείζετε; Τα χαρίζετε; Μου αρέσει, όταν μου προταθεί ένα βιβλίο ή θέλω να διαβάσω κάποιο συγκεκριμένο, να το αγοράζω!!! Είναι σαν θησαυρός για μένα...επομένως πρέπει να είναι θησαυρός και ο άνθρωπος που θα το δανείσω!!! Να το χαρίσω ούτε λόγος.
Πριν αγοράσετε ένα βιβλίο, διαβάζετε την πρώτη ή την τελευταία παράγραφο; Καμία από τις δύο...ξέροντας πώς θα αρχίσει ή πώς θα τελειώσει ένα ταξίδι δεν είναι του "στυλ" μου.
Έχετε φλερτάρει ποτέ χρησιμοποιώντας ατάκα από ένα βιβλίο; Φυσικά και ναι!!!! Πιάνει πάντα.
Αν κάποιος σας κλείδωνε ένα βράδυ σε ένα βιβλιοπωλείο, σε ποια κατηγορία βιβλίων θα διανυκτερεύατε; Η κατηγορία φαντασίας είναι αγαπημένη μου, όμως, μια τέτοια νύχτα θα με ανατρίχιαζε το μυστήριο, το σκοτάδι, η ησυχία, η βιβλιοθήκη..... Κατηγορία μυστηρίου λοιπόν!!!
Τι τίτλο θα δίνατε στην αυτοβιογραφία σας; Θέληση. Πίστη. Αγάπη.
Χαρακτηρίστε τον εαυτό σας σε πέντε επίθετα. Αισιόδοξος, ευγενικός, κοινωνικός, δυνατός , επίμονος.
Υ.Γ. Είμαι πολύ λαίμαργος αλλά δεν ξέρω αν μετράει!!!!
Τι κάνετε τώρα και ποια τα μελλοντικά σας σχέδια; Αυτή τη στιγμή είμαι ξαπλωμένος και σκέφτομαι τι είδους βιβλίο να ξεκινήσω. Τα σχέδια μου περιλαμβάνουν καθημερινές και πολύωρες προπονήσεις, ξεκούραση και σωστή διατροφή με στόχο την καλυτέρευση των επιδόσεων μου και μια θέση στην παρολυμπιαδα του Ρίο το 2016!!!



Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
Ελπίζω να μάθατε κάτι που δεν το ξέρατε κι εύχομαι να κερδίσουμε πολλούς νέους και θερμούς αναγνώστες!
Βάσω Σωτηρίου
Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία
Τηλ: +30 211 400 5461
Κιν.:. +30 6936 159 835
www.vassosotiriou.gr
Email: vasso_sotiriou@hotmail.com
Facebook: Vasso Sotiriou



1px

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου