Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Φέτος το Καλοκαίρι θα πιούμε ΜΟΝΟ Ελληνικές μπύρες….





Στις 5 Φεβρουαρίου στη  προσωπική μου σελίδα στο FB [

Φέτος το Καλοκαίρι θα πιούμε ΜΟΝΟ Ελληνικές μπύρες….αναρτούσα κείμενο με αφορμή τη γελοιωδέστατη και άκομψη  επίθεση εναντίον Ελλήνων παραγωγών μπύρας : 
" Aυτές τις ημέρες κυκλοφορεί μια υπερβολικής διάρκειας διαφήμιση, που επιχειρεί να συκοφαντήσει τις ελληνικές – τοπικές μπύρες.
Οι Έλληνες καταναλωτές, έστω και αυτοί που είναι σκεπτικιστές για όσα διαδραματίζονται στη χώρα μας, μπορούν να στείλουν μήνυμα στους θλιβερούς τοκογλύφους, που αφού μας οδήγησαν στη σημερινή φτωχοποίηση, έρχονται τώρα να βγάλουν γλώσσα και να μεθοδεύσουν τον παραγκωνισμό της ελληνικής παραγωγής.
Φυσικά, πρέπει να τους δώσουμε την απάντηση που τους ταιριάζει. Και να συνεχίσουμε να προτιμάμε τα ελληνικά προϊόντα, ιδιαίτερα όσα έχουν Code bar τον αριθμό 520."


 Η υπόθεση ευτυχώς πήρε συνέχεια, με αποτέλεσμα στις 12 Μαρτίου να αναρτηθεί το παρακάτω κείμενο  στο "καλημέρα Ελλάδα":
"Σε δυσφήμηση πρώτου μεγέθους της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μάλιστα της νεανικής παραπέμπει η «χαριτωμενιά» με τη διαφήμιση της ολλανδικής Amstel,
που διακωμωδεί την προσπάθεια δύο πιτσιρικάδων της διπλανής πόρτας να φτιάξουν τη δική τους «μπράντα» μπίρας.
Στο τέλος συμβιβάζονται με την ανημποριά τους, το προϊόν βγαίνει «μούφα» και οι νεαροί, με τα όνειρα εξωστρέφειας, διασκεδάζουν τον πόνο τους, ξεδιψώντας με μια «κανονική» μπίρα, που δεν είναι άλλη από την Amstel.
Το μήνυμα είναι σαφές και δεν χωρά διπλή ανάγνωση. Κάθε προσπάθεια μικρών και ανεξάρτητων παραγωγών μπίρας σε αυτή τη χώρα είναι από μάταιη έως γελοία. Μόνο φαντασμένοι και… ψώνια που ονειρεύονται να βάλουν τη Στικούδη στην ετικέτα μπορεί να έχουν τέτοια όνειρα. Και στο τέλος, το προϊόν βγαίνει τόσο σκάρτο, που ντρέπονται και οι ίδιοι να το καταναλώσουν.
Αυτά πάντα σύμφωνα με το εμπνευσμένο τρέιλερ της Amstel. Μόνο που στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για τέτοιου είδους αρνητικές διαφημίσεις, που διακωμωδούν το προϊόν του ανταγωνιστή και μάλιστα με μια εκδοχή χιούμορ φτηνή αλλά και άκρως προσβλητική για τη χώρα.
Αυτή, λοιπόν, η «εξυπναδούλα» των Ολλανδών και της όποιας διαφημιστικής την επιμελήθηκε έπρεπε ήδη να  προκαλέσει την επέμβαση των αρμόδιων εποπτικών Αρχών. Των Αρχών, δηλαδή, που επιβλέπουν τους κανόνες ανταγωνισμού, τον χώρο της διαφήμισης και τα όρια δεοντολογίας στα ραδιοτηλεοπτικά μηνύματα.

 ΠΗΓΗ :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου