Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Kώστας Κασιός

Ο κύριος Κώστας Κασιός , δράστης αυτού του εικαστικού πονήματος, ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου και συγγραφέας πολλών άρθρων με δασολογική και τοπιογραφική "υπόθεση" , ξαφνιάζει ευχάριστα με τη ζωγραφική του και αποδεικνύει ότι η σύνταξιοδότηση πολλές φορές συνδυάζεται με την καλλιτεχνική ανάταση...Κατά τα άλλα, σημείωσα προ ετών την κοινή χρήση του όρου  "νεο-γερος" - από αυτόν και από μένα : Νεόγερος, δηλαδή νέος γέρος, δηλαδή όχι εσχατόγηρος. Αλλά και ένα είδος  σήμανσης της νεανικότητας και δημιουργικότητας κάποιων ανθρώπων,  με υψηλή θέση στην επετηρίδα της ζωής... 

4 σχόλια:

  1. Νεόγερος και εσχατόγερος ..χαχα φοβερές λέξεις αλλά ή δεύτερη μακριά από μας ε Γιάννη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νεόγερος και εσχατόγερος ..χαχα φοβερές λέξεις αλλά ή δεύτερη μακριά από μας ε Γιάννη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νεογερος! Βολικός όρος, δε λέω, αλλά εγώ που καταθέτω μια ζωή, τον ελάχιστο οβολό μου στο παγκάρι της αλήθειας, δε μπορώ Γιαννάκο παρά να το πω : Άξια πλερωμή, σε σκληρό νόμισμα βεβαίως-βεβαίως, της κατάντιας της δικιάς μας «προοδευτικής» γενιάς, είναι τούτη : να λογίζονται σα νέοι οι μπαμπόγεροι, ελλείψει νέων που τους ξαποστείλαμε εκεί, «εις την ξένην».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νεογερος! Βολικός όρος, δε λέω, αλλά εγώ που καταθέτω μια ζωή, τον ελάχιστο οβολό μου στο παγκάρι της αλήθειας, δε μπορώ Γιαννάκο παρά να το πω : Άξια πλερωμή, σε σκληρό νόμισμα βεβαίως-βεβαίως, της κατάντιας της δικιάς μας «προοδευτικής» γενιάς, είναι τούτη : να λογίζονται σα νέοι οι μπαμπόγεροι, ελλείψει νέων που τους ξαποστείλαμε εκεί, «εις την ξένην».

    ΑπάντησηΔιαγραφή