Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Διεθνής eκθεση φωτογραφίας Donbass

Η Anna Tyv, σύμβολο του αντιφασιστικού αγώνα στο Donbass, επισκέπτεται την Ελλάδα.
Η Έκθεση Φωτογραφίας «101 Life», γίνεται  με την παρουσία της, στο Χώρο 2510, Θεμιστοκλέους 52, τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου, στις 19.00

 
26 Μαΐου 2015. Στη περιοχή Gorlovka του Ντονετσκ, βομβαρδίζεται από τα ουκρανο-ναζιστικά στρατεύματα η γειτονιά της Anna Tyv.
Σκοτώνεται η 11χρονη κόρη της Κάτια, ο άντρας της Γιούρι και τραυματίζονται σοβαρά τα άλλα δυο παιδιά της. Η ίδια ακρωτηριάζεται.
Η Anna Tyv είναι σύμβολο της νεοναζιστικής βαρβαρότητας που εξελίσσεται στην Ανατολική Ουκρανία.
« Ήταν φρίκη μέσα. Τράβηξα το παιδί μου, το αγοράκι μου, από κάτω από τα ερείπια. Και η κόρη μου ήταν κομμένη στη μέση, το μικρό μου κορίτσι, το όμορφο κορίτσι μου. Ο σύζυγός μου, ό, τι έχει απομείνει από αυτόν, είναι στο νεκροτομείο, με τα πόδια και τα χέρια του κομμένα ... το αγόρι μου έχει καμμένα μάτια. ..Η κόρη μου σε κομμάτια. Ήταν το πιο όμρφο σε όλο το σχολείο.
Κάθε πρωί μου έφερνε λουλούδια. Είμαι 31 ετών, και είμαι ανάπηρη με δύο μικρά παιδιά. Και αγαπημένος μου .. Δεν ξέρω πώς θα πάω να ζήσω χωρίς αυτόν, χωρίς την κόρη μου. Δεν γνωρίζω. Φίλοι ήρθαν να με επισκεφθούν. Το μικρό αγόρι μου είναι συνέχεια με τα μάτια του κλειστά. Ακούει ένα αυτοκίνητο και λέει: "! Ήρθε ο μπαμπάς"»
«Θέλω να δέσω κορδέλες ξανά στα μαλλιά της Μιλένα. Θέλω να μπορώ να αγκαλιάσω πάλι τον Ζαχάρ με τα δυο μου χέρια. Και ο Ζαχάρ, όλο με ρωτάει: πότε μαμά θα μεγαλώσει το καινούριο χέρι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου