Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Στο «Τραμ» με το βιβλίο της Ξένιας Κουναλάκη

Το βιβλίο της Ξένιας Κουναλάκη «Στις ταινίες κλαίω στις πιο άσχετες σκηνές» (εκδ. Πόλις) θα παρουσιαστεί την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017 στις 8.00 μ.μ. στην Πάτρα, στο τεϊοποτείο «Το Τραμ»  (Αράτου 24) από το βιβλιοπωλείο «Το Δόντι». Με τη συγγραφέα θα συζητήσει η δημοσιογράφος Γιώτα Κοντογεωργοπούλου.
Η συγγραφέας γράφει μεταξύ άλλων συστήνοντας το βιβλίο της: «Είναι ένα ημερολόγιο. Ή μια δημόσια ψυχανάλυση χωρίς ειρμό. Γράφω, σε προφορικό σχεδόν λόγο, σαν να μιλάω σε κάποιο φίλο μου για όλα όσα με απασχολούν: για τη ζωή στην εφημερίδα, την ιδιαίτερη σχέση μου με το κρεβάτι μου, το φαγητό, τα ρούχα και τα αδιάβαστα βιβλία στο δωμάτιό μου, που σχηματίζουν ένα προστατευτικό τείχος γύρω μου. Για τη ρουτίνα που ακολουθώ στα μουσεία της Ευρώπης (…) Για τη μανία μου να παρατηρώ πτώματα νεκρών ζώων στην άσφαλτο, την αγάπη μου για τον Μπαχ και τον Καραβάτζιο, το θέατρο του Πίτερ Μπρουκ, αλλά και τις ταινίες του Μπρους Λι. (…) Για την Αριστερά και τους πολιτικούς που σέβομαι και νοσταλγώ (…) Για την Ευρώπη και την αμηχανία που μου προκαλεί η προσπάθεια να πω κάτι θετικό για τη σημερινή Ε.Ε. Και, τέλος, για τις ταινίες που με κάνουν να κλαίω, συνήθως στις πιο άσχετες σκηνές».
Η Ξένια Κουναλάκη γεννήθηκε το 1971 στο Αμβούργο της Γερμανίας. Σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι αρχισυντάκτρια διεθνών ειδήσεων και τακτική αρθρογράφος στην «Καθημερινή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου